Audiente

Informatii Publice

Primar

Consiliul local

Primăria

Info util

Servicii publice

Instituții subordonate

Starea Civila

Inchide

Trimite unui prieten

Audiente

Exportă PDF - Audiente Tipăreşte pagina - Audiente Trimite unui prieten - Audiente

Din dorința stabilirii unei cât mai strânse legături cu cetățenii municipiului Hunedoara, executivul local va fi la dispoziția hunedorenilor pentru a-i ajuta să rezolve problemele cu care se confruntă.
Astfel, hunedorenii sunt așteptați să își prezinte cele mai arzătoare probleme în cadrul programului de audiență și, împreună cu Primarul, Viceprimarul, Secretarul și conducătorii Direcției de Asistență Socială, Direcției Tehnice și Direcției Poliție Locală, să găsească soluții viabile și eficiente pentru acestea.
În acest sens, orice persoană interesată poate solicita înscrierea în audiență în limitele de competență, atribuțiile și/sau obiectul de activitate al instituției la:

PRIMAR-Dan Bobouțanu-MIERCURI orele 08.00

VICEPRIMAR-Ramona Elena Todor- JOI orele 08.00
SECRETAR-Dănuț Militon Laslău- VINERI orele 08.00
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ-Lenuța Gemeniuc- MARȚI orele 08.00
DIRECȚIA TEHNICĂ - Ladislau Demeter - MARȚI orele 08.00
DIRECȚIA POLITIE LOCALĂ - Tiberiu Furca - MARȚI orele 08.00

 

Înscrierea cetățenilor în audiență se va face prin:
Completarea unei cereri tipizate la Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, Bulevardul Libertății nr.26 (fosta clădire BRD). În formular se vor preciza: problemele ce sunt aduse în atenția instituției, documentele ce vor fi anexate solicitării de înscriere în audiență pentru a se da posibilitatea verificării din timp a aspectelor sesizate, astfel încât solicitantul să primească un răspuns competent în concordanță cu problema sesizată
Telefonic (telefon: 0254 711 955; 0254 716 322, int.225)
Solicitantul va trebui să ofere informații privind: problemele ce sunt aduse în atenția instituției, datele de contact (adresă, număr de telefon).
În cazul înscrierii la Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice sau la telefon, fiecare persoană care se înscrie în audiență va fi informată cu privire la:
- data programării
- numărul de înregistrare
- persoana din conducerea instituției care îl va primi în audiență, în funcție de problematica sesizării
- ora de începere a audiențelor
ON-LINE pe adresa: info@primariahd.ro
În cazul înscrierilor on-line, confirmarea de primire se va face tot on-line, iar datele de înscriere se vor transmite pe adresa de e-mail precizată de petiționar, în cel mult 24 de ore de la înscriere.

ATENȚIE! Cererea ce NU conține indicarea problemei pentru care se solicită audiența NU va fi procesată.

Servicii online

Plăți Online

Platiti acum online impozitele si taxele locale.

Autorizatii libera trecere

Sistem de plata si eliberare a autorizatiilor de libera trecere in municipiul Hunedoara

ghiseul.ro

Plătiţi  PE LOC amenzile auto primite oriunde in tara

Stadiu Cereri Depuse

Verifică stadiul cereriilor depuse

Petiții, sugestii, reclamații

INFORMARE : Informăm persoanele interesate în adresarea petiţiilor către Primăria Municipiului Hunedoara că în conformitate cu prevederile art.7 din O.G.27/2002, "petiţiile anonime sau cele în care NU sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează, potrivit prezentei ordonanţe".  

Harta investițiilor

Harta interactivă a investițiilor.

Înscrieţi-vă la newsletterul primăriei şi in fiecare vineri veţi primi pe mail stirile publicate de primărie in ultima saptamina.

Chestionar

Ce părere aveţi despre site-ul Primăriei?

Foarte buna
Buna
Necesita imbunatatiri
Proasta
Foarte proasta

Statistici

Vizite totale: 11240521

Vizite ziua 25.07.2017 : 1363